- Produktet lever ikke op til mine forventninger. Kan jeg få pengene retur?
Vi er meget kede af din oplevelse, som ikke har levet op til forventningerne. Hos NATURLI' ønsker vi altid at levere en god oplevelse af et kvalitetsprodukt.
Alle reklamationer skal håndteres via info@naturli-foods.dk - send gerne navn på produkt, en kort beskrivelse af hvorfor du ønsker at reklamere produkter samt eventuelle billeder af produktet og hvilken butik, det er købt i. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt inden for 3-5 hverdage.
- Produktet er dårligt på trods af, at det ikke har overskredet sidste holdbarhedsdato. Hvad gør jeg?
Vi er meget kede af din oplevelse af produktet. Sommetider kan der desværre ske skade på emballagen under transport eller der kan være sket noget under produktionen. Det vil vi gerne undersøge nærmere og finde en god løsning.
Alle reklamationer skal håndteres via info@naturli-foods.dk - send gerne navn på produkt, en kort beskrivelse af hvorfor du ønsker at reklamere produkter samt eventuelle billeder af produktet og hvilken butik, det er købt i. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt inden for 3-5 hverdage.
Hvis du ikke fandt det du søgte er du altid
velkommen til at tage fat i os